středa 10. června 2015

SmartWatch U8 na druhou - SmartiesTime Minirecenze 2

Nedávno jsem Vám zde zanechal prvotní recenzi na chytré hodinky U8, které se honosí nízkou cenovkou a relativně slušnou výbavou v rámci možností.

Dnes, po prvním týdnu používání mohu říci, že výrobce skutečně nelhal a hodinky jsou ve své cenové relaci opravdu použitelným kouskem techniky. Nemohou samozřejmě nabídnout operační systém Android Wear ani Watch iOS, ale za to s cenovkou do €30 a možností připojit se jak k telefonům se systémem Android, tak i iOS, je slušným startem pro ty, co přemýšlí zda jsou chytré hodinky pro ně.


I já jsem dlouho váhal, zda tyto hodinky zkoušet, ale jak už to tak bývá, technika je technika a to od vypínače světel až po nejmodernější počítačové sestavy a dále. Jak jsem se již zmínil v prvotní recenzi, neoslní hodinky žádným HD displeje, ale pouze základním o rozlišení 128 x 128 PX. To jim však nebrání v tom, aby se stali Vaším dobrým společníkem a díky své nízké cenovce se nebudete bát je nosit ani pokud pracujete například na stavbách či jinde. Přeci jen 800 korun se obětuje lépe, než 8000.
Každopádně pro mne byly tyto hodinky příjemným překvapením. Po prvotních bojích se zprovozněním komunikace mezi mým LG, se hodinky plně zapojily do celodenního života a světe div se, při aktivním používání strčily výdrží do kapsy i můj iPhone 5s, který navíc oproti LG využívá hodinky pouze k volání a zvukové notifikaci. Každopádně při volání pomocí hodinek se mi nestalo, že bych neslyšel, nebo nerozuměl osobě na druhé straně a proto pochvala za reproduktor. Není to sice kvalita HTC a dokonce ani Huawei, ale stále přemýšlíme v dané cenové hladině. Mikrofon je dokonce ještě o stupeň lepší a druhá strana mi vždy rozuměla bez problémů a to i v případě, kdy jsem měl ruku s hodinkami například vystrčenou z okénka v autě. Ano, bylo slyšet vítr, ale slova se v něm neztrácela vždy se hovor zdařil.
Co se týče vybrační odezvy, kvituji s povděkem přítomnost vibračního budíku. Tento jsem velmi často využíval a i vibrační notifikace se mi v práci velmi osvědčila. Vibrace jsou dostatečně silné a i z hlubokého spánku Vás bez sebemenších problémů dokáží dostat do světa živých.
K nošení mohu říci jen to, že silikonový pásek je příjemný a skutečně se neobjevilo pocení pod řemínkem či dokonce červená kůže. I esteticky se hodinky povedli a i když nejsou kulaté, své příznivce si jistě najdou.
Takže po týdnu za mě 5/5 a to za opravdu kvalitní zpracování a v rámci cenové relace jde skutečně o dobrou práci autorů. A aby jste se třeba mohli podívat i Vy a popřípadě nakoupit, mám zde pro Vás typ od společnosti GearBest.


Autor: Jiří Florián

Žádné komentáře:

Okomentovat